Yalova Ro-Ro Terminali’nde Araç Yoğunluğu: 5 Yılda 100 Kat Artış!

featured
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Yalova Ro-Ro Terminali’nin Önemi

Türkiye’nin 63’üncü deniz hudut kapısı olarak 2017 yılında faaliyete geçen Yalova Ro-Ro Terminali, doğrudan Fransa ve İtalya gibi Avrupa’nın önemli limanlarına sevkiyat yapabilme avantajıyla dikkat çekiyor. Özellikle İstanbul, Bursa ve Kocaeli gibi sanayi şehirlerine yakınlığı, terminalin cazibesini artırıyor.

Terminalin Konumu ve Özellikleri

Yalova Topçular mevkiinde 80 bin metrekare alan üzerine inşa edilen terminal, 500 treyler kapasiteli olup, tek iskelede iki rampa, X-Ray cihazı, gümrük binası, laboratuvar, acente ofisleri ve sürücüler için sosyal tesisler gibi birçok önemli yapı barındırıyor. Ayrıca, 16 bin metrekarelik geçici depolama alanı ve ADR deposu da mevcut.

Laboratuvar Hizmetleri

Terminaldeki laboratuvarda, kanserojen madde testleri yapılarak tekstil, ayakkabı, kırtasiye, oyuncak ve deri ürünlerinin ihracat ve ithalatına imkan sağlanıyor. Bu hizmet, uluslararası taşımacılık yapan firmalar için büyük bir avantaj sunuyor.

Fransa ve İtalya Seferleri

Yalova Ro-Ro Terminali, Fransa’nın Sete ve İtalya’nın Trieste limanlarına düzenlenen seferlerle uluslararası taşımacılıkta önemli bir merkez haline geldi. Özellikle Yalova-Sete Ro-Ro hattını kullanan taşımacılık araçlarının sayısının son 5 yılda yaklaşık 100 kat artmış olması, terminalin başarısını gözler önüne seriyor.

Yalova Ro-Ro Terminali’nde Araç Yoğunluğu: 5 Yılda 100 Kat Artış!

Bültene Abone Olun

Lojistik sektör haberlerine ilk önce ulaşmak için bültenimize abone olun.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

intralojistik ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!